Harta Fabrica de Carne
Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
abonare revista
Belgian Meat

Ion niculae vrea sa inchida combinatele de ingrasaminte chimice

Autor: Fabrica de carnemiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ioan Niculae, proprietarul grupului InterAgro, va inchide toate combinatele chimice pe care le detine, iar cei mai multi dintre cei 6.700 de angajati vor fi trimisi in somaj, ca reactie la refuzul Guvernului de a acorda un ajutor de 400 de lei la hectar pentru ingrasaminte chimice.

Acesta a spus ca, in lipsa sprijinului statului, el pierde zilnic 1,5 milioane de dolari, pe care-i cheltuie pe factura de gaz metan, in conditiile in care produce pe stoc, deoarece piata este blocata. In acelasi timp insa, patronul combinatelor de ingrasaminte chimice crede ca statul va pierde de zece ori mai mult daca nu ia o decizie pentru a opri inchiderea capacitatilor de productie. In portofoliul lui Niculae sunt sase combinate: Amonil Slobozia, Donau Chem Turnu-Magurele, Amurco Bacau, Nitroporos Fagaras, Viromet Victoria si Gaproco Piatra Neamt. Pe piata ingrasamintelor chimice mai rezista combinatele Azomures Tg.-Mures, detinut de Transworld Fertilizers Holding, companie inregistrata in Luxemburg, dar cu actionariat turcesc, si Doljchim Craiova, aflat in proprietatea austriecilor de la OMV, prin Petrom.

Consum
Nielsen: TVA de 9 % a determinat un plus de 17 % la vânzări
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 2 septembrie 2015

Un studiu efectuat de Nielsen relevă faptul că reducerea TVA la alimente, la 9%, a dus la o crestere cu 17% a numarului produselor vandute in primele doua saptamani din iunie.   Preturile au scazut in medie cu 11% in categoriile monitorizate de Nielsen Romania, retailerii impreuna cu producatorii mentinandu-si promisiunea facuta...

on line
Marius Brînzea (Eco-Rom Ambalaje): Comerțul on-line va schimba tehnologiile
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 2 septembrie 2015

”Asistam la o «revolutie» a ambalajelor, ceruta de consumatori, impusa de reducerea costurilor si sustinuta de progresul tehnologic”, a declarat, pentru revista Piata, Marius Brinzea, Director Marketing, Eco-Rom Ambalaje, precizand faptul ca noile tendinte si provocari vor fi generate de comertul online.   Pentru acest canal de...