harta carne close
Belgian Meat

Regulamentul concursului ”Cris-Tim te face superstar!”

Autor: Fabrica de carnejoi, 20 martie, 2014

Pornind de la povestea Luizei (fetița adorabila) care a devenit o mică vedetă odată cu apariția în spotul din 2002, Cris Tim cauta 8 copii care vor fi vedetele noului spot Salam Sasesc, prin intermediul campaniei Cris-Tim te face superstar!

Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău o postare în care să-ți convingi cititorii părinți să-si înscrie copiii în concursul Cris-Tim te face superstar, folosindu-te de informațiile existente la acest link.

Mai mult, demonstrează că orice copil are stofă de vedetă, așa că orice copil merită să fie înscris în concursul CrisTim și astfel să aibă șansa de a fi următoarea vedeta a campaniei Salam Sasesc (printr-o simpla argumentatie – 3 motive pt care orice copil poate fi vedeta, prin expunerea unei povesti inedite despre un copil cunoscut care are stofa de vedeta, printr-un video scurt cu copii talentati etc).

 Mecanismul campaniei:

1.Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, cu link către www.superstar.cristim.ro și embed la clipul de mai jos: https://www.youtube.com/watch?v=Web4wcfTCDA

2.Pune articolul tau în formularul de mai jos.

 Desfășurarea campaniei:

Perioada: 18-31 martie, ora 23:59

Pe data de 4 aprilie, juriul format din doi reprezentati kooperativa 2.0 (Cristian China-Birta și Adela Parvu) și reprezentanții Cris-Tim vor anunța castigătorii, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.

Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.

Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz.

Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău.

 Premiile campaniei:

Locul 1 – 100 euro

Locul 2 – 5 premii a câte un coș mare cu produse Cris-Tim

Puncte Blogal – Locul 1: 50 puncte, Locul 2: 5×30 puncte

Nota:

Premiiile se vor acorda în termen de 30 de zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor;

Piata mezelurilor din Romania
Piața mezelurilor din România: plus 5 % în S1
Autor: Fabrica de carne  /   marți, 25 noiembrie 2014

Piața mezelurilor din România a înregistrat un plus de 5 % în semestrul I, dar încă este privită cu rezerve, în privința dezvoltării, o arată ultimele analize. Mai mult decât atât, cu o valoare estimată la 800 milioane de euro, în 2013, piața mezelurilor ramâne puternic fragmentată, numărând peste 300 de jucători regionali și...

Moldovan-Carmangeria Sannicoara1
Moldovan – Carmangeria Sânnicoară, noua premieră Cosm Fan
Autor: Fabrica de carne  /   luni, 24 noiembrie 2014

Moldovan - Carmangeria Sânnicoară, este noua premieră a companiei Cosm Fan. Firma, care reprerzintă unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața transilvăneană a producătorilor de carne și preparate din carne, a inaugurat un nou magazin în Cluj-Napoca, numărând astfel 27 de unități la nivelul județului. Situat în cartierul...